Problemes amb el pes
Hola.. Jo l'any pasat vaig començar a fer dietes cada vegada que tenia oportunitat, volía aconseguir 40kg i vaig conseguir arribar a pesar 46kg. Apart de dietes també començava a vomitar cada vegada que podía... fins i tot anava a l'escola sense mejar fent dejunis, Fins que un dia em va donar una fase de començar a menjar de tot sobre altes hores de la nit. Avui en dia menjo "normal" bé, faig 5 apats o més en tot el dia, mejo per esmorzar l'entrepà i cereals, dinar sopes, verdues, carns tot això, per berenar entrepans, patates, xocolata etc.. i per sopar hamburgueses, pitzez, sopes, carn, verdures etc.. Bueno, el que et volia comentar amb tot això, es que què puc fer per penjar menys i aprimar-me sense fer exercici (comptant amb e.f del cole) i poder pesar el que vull, jo es que ara mateix estic acomplexada de la meva alta pujada de pes.. ara mateix peso 56 kg i mesuru 1,52cm, se que aquest pes es masa per a la meva poca altura... ajuda'm siusplau. Graciès.
Sara Bujalance

Hola H! Gràcies per compartir amb mi la teva situació!. El que has de fer per assegurar-te un bon pes i trobar-te bé és menjar variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), repartit en 5 àpats (com ja fas), i aliments com la bolleria, el fast food, etc. menja'ls de tant en tant perquè també són bons, el que no és convenient és abusar-ne. A part d'això és molt important fer esport, amb educació física en fas, però si t'animes a fer-ne algun més fora del cole, encara millor. I el més important, no tornis mai més a vomitar, ja que és MOLT perillós per la salut, podries acabar fins i tot a l'hospital. I tampoc facis dejunis, ja que passant gana només aconseguiràs acabar menjant compulsivament. Si no li fem cas a la gana, s'acaba convertint en ansietat. I molt molt important, parla de tot això que t'ha passat amb els teus pares, ells t'ajudaran a evitar que et torni a passar. Molts petons!!