Masturbació femenina
Ei, com va?
Volia saber si les amigues parlen de la masturbació, perqué jo amb les meves la veritat es que no ho he fet mai i m'agradaria. Penso que es algo del més natural i no li veig res de dolent, sé que es algo íntim i no cal cridar-ho per tot arreu pero vaja, són les meves millors amigues i mai n'hem dit res d'aixó. Sempre que ha sortit algo relaccionat posen cara de fastic i tal...no sé, jo penso que totes ho fan o ho han fet i no sé perquè no ho volen comentar, jo ho faria però tinc por de que em jutgin o algo...que faig?
IESP

Hola kissinginthesky,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Penso igual que tu, la masturbació femenina és algo natural i sa però entre noies i dones encara costa que en parlem, per això et diré que ets una valenta i que t'has guanyat una admiradora!
Com parlar-ne? pots treure el tema, utilitza el consultori d'adolescents.cat per dir "ei! l'altre dia vaig llegir que parlaven de la masturbació femenina, ho heu vist, em va semblar molt interessant i tal, què en penseu? Ho heu provat?" i a veure si alguna s'anima!
Pensa que encara costa i que encara hi ha molts prejudicis, per desgràcia, i per tant hauràs de tenir paciència, quan sigueu una mica més grans segurament en parlaran amb més naturalitat!
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico