Risc d'embaràs?
L'altre dia estava a casa amb un amic meu, i vem començar a liarno-s,desprès d'un rato vem acabar al llit jo vaig estar tot el rato amb roba interior pero ell anava s'ense,el meu amic no va ejacular però si que tenia una mica de lìquid pre-seminal,vem simular que u feiem pero jo amb calçetes i no va averi penetració directe,puc estar embarassada? tinc molta por i estic molt nerviossa.
IESP

Hola Justnow!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que amb el que expliques, les probabilitats d'estar embarassada serien baixíssimes, ja que tu estaves amb roba interior, així que tranquil.la :)
De totes maneres, si veieu que les vostres trobades "s'escalfen" i jugueu amb tot el cos, no dubteu en utilitzar el preservatiu, així estareu tranquils els dos i no cal menjar-se el cap al dia següent, d'acord? recordem que el líquid preseminal ja té espermatozoides (per tant, pot haver-hi embaràs) i no és necessari que s'introduexi el penis, ja que si l'esperma toca l'entrada de la vulva ja hi hauria risc.
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat