Com ho faig?
Bon dia, volia fer una consulta perquè em ajudeu.
Estic sortint amb un noi, i ho vull fer amb ell, hem parlat sobre el tema dels dos, i la veritat és que ell també vol fer-ho.
Em podeu donar un consell per a la primera vegada, si us plau.
Gràcies:)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Per la primera vegada, ets tu qui has de considerar quins ingredients bàsics hi hauria d'haver. Per exemple, bon humor, comoditat, intimitat... El que tu creguis que és important!
A part, et diria que aneu per passos: a vegades, volem anar ràpid i fer les coses més aviat del que toquen. Si mai us heu vist despullats o heu fet altres pràctiques, segurament tenir una primera relació amb penentració serà més complicat. L'ideal seria que aneu agafant confiança poc a poc, ja que d'aquesta manera, ja primera vegada no es viu amb tanta pressió. Per a que tot surti bé, és important que tots dos estigueu còmodes, i parleu d'allò que us preocupa respecte a les relacions sexuals.
I per últim, és molt important utilitzar preservatiu i gaudir tranquil.lament! Sinó, estem patint per una infecció o per un possible embaràs, i això no és plaenter per ningú oi?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat