ES NORMAL!!
Hola adolescents us volia preguntar si es normal el que em va passar amb la meva primera vegada, estava amb la meva novia i vam estar una estona anant lent, aleshores em vaig sentir lliure amb ella i vam començar anar rapids,vam esta-hi molta estona però al final ja em vaig cansar, l'endema quan em vaig despertar tenia la cigala de irritada i no pudia ni fer pipí, tinc por de que cada relació sigui aixi, espero que la proxima vegada m'ho prengui més amb calma :P
IESP

Hola Myswagg!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, no tinc gaire clar perquè el teu penis estava així.
Si vau utilitzar preservatiu, podria deure's al làtex (si tinguessis al.lèrgia, llavors haurieu d'utilitzar sense làtex). També podria ser que ella estigués poc lubricada, i del fregament, la teva pell quedés irritada.
De totes maneres, si et torna a passar, ves al metge per a que pugui donar-te una explicació i ajudar-te. Des del consultori no podem di-te què és, ja que es necessitaria una exploració física. Recorda qyue les relacions sexuals no haurien de fer mal, i si ens en fan, hem d'anar al metge per solucionar-ho ben ràpid :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat