siusplau contesteu!!!:(
podria ser en anonim si us plau? gracies..
hola! volia fer una pregunta, es normal que no senti res quan "em lio" amb el meu noi?
I si ho és, podria ser perquè em fico nerviosa o qué? NO HO ENTENC! ESTIC ENAMORADISSIMA!
Gracies i petons!:)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Com tu dius, podria ser que els nervis estiguin fent que no gaudeixis del tot.
Si estàs enamorada i ell t'agrada, ho tens més fàcil per deixar-te portar. També t'he de dir que vigilem amb la idea que tenim sobre l'amor: sovint la traiem de les pel.lícules, i creiem que al fer-nos un petó sentirem com "focs artificials" dins nostre...
Si tu estàs tranquil.la, segur que amb els seus petons et sentiràs molt bé, Pensa què és el que et fa posar nerviosa o fa que estiguis pendent d'això i no de passar una bona estona al seu costat. Segurament, amb la pràctica, cada vegada et sentiràs més confiada i serà tot més natural, no creus? :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat