urgent
Hola, tinc 17 anys i l'altre dia la meva novia em va proposar tenir relacions, es algo que ja m'havia plantejat pero no ho tinc clar, em fa por que al ser el primer cop dels dos algu pugui sortir malament. a mes, es una relacio a distancia, la veig un cop al mes i no no vui que sembli que la vui pel sexe. jo vui tenir relacions amb ella, però abans m'agradaria saber una mica que haig de fer com postura mes comoda, lloc, etc... gracies
IESP

Hola pgr96,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva confiança i per explicar-nos la teva situació!
En primer lloc, podrieu parlar-ne, si ella en té ganes i tu també podeu parlar de les coses que us agradarien, les que us fan més respecte, potser no cal començar amb la penetració potser podeu començar a descobrir la sexualitat junts, amb caricies, petting, petons i estimulació (masturbació o sexe oral) i començar a conèixer-vos.
Si comenceu així potser cada mes us sentiu més còmodes, amb més confiança, i seguretat amb la situació i podeu començar a jugar amb la penetració (amb preservatiu això si!).
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico