En tinc ganes...i dubtes
Hola, soc una noia de 14 anys, el meu novio en té 16, i fa 8 mesos que sortim. Ell té ganes de que tinguem...sexe. Jo en tinc ganes, ens esrimam molt...pero no se que fer en part també tinc dubtes...em podeu ajudar please? :-$
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
En primer lloc, està molt bé que com a parella podeu explicar-vos què vol cadascun de vosaltres, ell vol tenir relacions sexuals, fantàstic! Ara bé, tu l'estimes molt, porteu 8 mesos, tens curiositat però tens dubtes, per tant, el que mana és el "tinc dubtes", això significa que encara no tens massa clar el "si".
El que t'aconsellem és que quan sentis que "si" que ho vols descobrir, provar, sentir, experimentar i que l'interès per a tot això neix de tu, i NO de la teva parella, aleshores "si" que voldràs fer-ho.
Espera al teu sí!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL