Anoreixa
Hola Sara! Des de fa un mes, ja no menjo gaire, ja que he decidit que vull estar millor amb el meu cos, abans menjava molt, peso 48kg i medeixo 1'55m , em veig grassa, les meves amigues em diuen que no pero no me les crec, no estic a gust amb el meu cos per a res, tinc la sensació de que tothom esta més prim que jo... No sé que fer, estic molt liada:(
Sara Bujalance

Hola asdfg178! Per l'alçada que fas el teu pes és correcte! així que no cal que aprimis, no et sobra cap quilo! Això de que estàs grassa només ho veus tu, és una percepció errònia que fas del teu cos. Això vol dir que el problema no està al teu cos, sinó a l'autovaloració que fas del teu cos, o sigui, a l'autoestima. Per sentir-te bé és necessari que milloris la teva autoestima, i per millorar-la és necessari que aprenguis a valorar-te de manera positiva (com fan les teves amigues) i observa les coses maques que té el teu físic, que segur que en té! A part d'això, el millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, uns 3 cops a la setmana. Si veus que la preocupació pel pes no marxa, parla amb algun adult de confiança per a tu, el pare, la mare, un avi... qui sigui, ja veuràs com t'escolta i t'ajuda a sentir-te millor. Un petó molt gran!