Aprimar-me menjant sà
Holaaaa! Ajuda! Em vull aprimar rapidament perque sento que estic una mica gorda encara que la gent em digui que no. Medeixo 1'60 y peso 56 kilos, em podríeu sugestionar alguns menjars amb pocas calories? Mersiiiii
Sara Bujalance

Hola elisaSP! Fes cas del que et diuen perquè el teu pes està bé, no necessites perdre pes! Perdre pes ràpidament mai pot ser sa. La gent que realment necessita perdre pes (no com tu, tu estàs bé!) ho ha de fer a poc a poc, progressivament i adquirint nous hàbits. Quan algú perd pes ràpidament, acostuma a guanyar-lo ràpidament també després. Pel que fa a les calories del menjar, és important menjar de forma variada i equilibrada per no excedir-nos. La millor manera de fer-ho és basant-nos en la piràmide alimentària (
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf). O sigui, menjar cada dia hidrats (pa, cereals, arròs, pasta, patata, llegums), fruites i verdures, làctic i proteïnes, i ocasionalment menjars com la bolleria, xuxes, embotit, etc. A part d'això és molt important fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Fent tot això t'asseguraràs un bon pes i una bona salut. Molts petons!!