Hola
Nose si aqui també es dona consells d'amor, ja que va lligat una mica amb el sexe, pero, sóc un noi de 15 anys i m'agrada una noia, pero nose com dirli. Sóc un noi que pels meus 15 anys sóc vastant alt (1,80) i em sobren uns quants quilets (no massa), perque sóc de complexió grassa, pero ultimament em mato fent esport, perque he decidit baixar de pes. Tornant al tema, ella sap aquet problema que tinc, pero tinc por a dirli que l'estimo ja que si ella em diu que no, m'afectarà molt.
Tinc ganes de fer-ho amb ella, pero no només per sexe, sino perque l'estimo. Estic molt confós.
IESP

Hola adriaribes,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la sinceritat en la teva consulta.
Primer de tot, no dona la sensació que estiguis confós, dona la sensació que tens por a dir el que sents per la reacció que ella pugui tenir.
La reacció dels demés no la podem preveure ni la podem forçar, és normal que si t'agrada i l'estimes vulguis tenir un moment íntim amb ella, però això és cosa de dos, i si ella no sap ni que n'estàs enamorat, això complica força la situació.
Si només vols una resposta possible "el si", aleshores ves amb compte ja que tens 50% de possibilitats, et pot dir "si" igual que et pot dir "no", i estarà en el seu dret.
Ara bé, si dir-li et fa sentir més alliberat endavant!
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico