Que puc fer?
Tinc 14 anys i medeixo 1,76 i peso 59. Tinc un problema i es que ns si estic be, jo em trobu grassa amb panxa en canvi els amics em diuen que estic be i la meva mare sempre em diu que tinc bon cos.Quin pes tindria que tenir per la meva alçada? Que puc fer per treure panxa? que puc fer per trobarme be amb el meu cos? moltes gràcies maca :)
Sara Bujalance

Hola AiPa! Fes cas del que et diuen els amics i la mare perquè tenen tota la raó, estàs bé! Amb el pes i l'alçada que tens és impossible que et sobri res!. Pensa que encara estàs creixent i el teu cos s'està desenvolupant, dóna-li temps per créixer i ja veuràs com a mida que el teu cos va madurant va prenent formes més adultes i la cintura es va afinant. El millor que pots fer assegurar-te de que creixes be i per estar en forma és menjar equilibrat i fer esport. Qualsevol esport t'anirà bé i si fas exercicis amb el hula hop exercitaràs la panxa i la cintura. A part d'això, el millor que pots fer per sentir-te bé amb el teu cos és valorar-te positivament i acceptar-te tal i com ets. Molts petons!!