Es molt molt urgent sisplau
Hola, primer de tot m'agradaria que això fos anonim.. merci!
M'agradaria saber si amb la regla es poden tenir relcions sexuals sense cap risc d'embaràs. Porto3 setmanes sense veure el meu novio i el veureaquest cap de setmana i potser em ve la regla.. A més en aquests moments no estem molt bé i aixo ho podria arreglar. Merci:)
(Es MOLT urgent)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Quan tenim la regla estem expulsant un òvul que no ha estat fecundat però ja en tenim un altre, ben fresc, de preparat per a ser fecundat! Per tant, SEMPRE hi ha risc d'embaràs i SEMPRE hi ha risc de poder contraure una Infecció de Transmissió Sexual.
D'altre banda, si esteu enfadats, el fer-ho sense preservatiu no hauria de ser la condició per a solucionar els vostres conflictes ja que us hi jugueu la salut i una possible mala estona si la regla no apareix el mes següent.
Per tant, en primer lloc, no entris en jocs de "si ho fem sense et perdono" perquè la cosa no funciona així i segona, posa't sempre tu en primer lloc, la teva salut i la teva voluntat per sobre de tot, SEMPRE!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL