q puc feer? raluu
hola, em dic raluca i ting un problema,estic surtin amb un noi de 23 anys i jo ting 15, vam estar juns 3 mesos i ara em fet 4 i vam decidir que per part dels dos boliam probar lo del petting, i dons un dia ba sorgir, pero la meua mare va veure la combersa i ting por d q li pugi fer algo, o que ens separi, perq jo lestimo mol i ell a mi tambe. Que tenim que fer? moltes gracies
IESP

Hola Raluca,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Possiblement la teva mare es preocupa per tu, tens 15 anys i estàs amb un noi de 23, la diferència d'edat no és el problema, el problema és que els dos esteu en moments vitals molt diferents i potser això fa que la teva mare es preocupi.
Pel que fa a que us separi, no se ben bé com ho faria, si voleu estar junts és complicat controlar cada segon on estàs, amb qui i fent què... L'altre cosa és que ella no estigui d'acord, que es preocupi i et transmeti el seu malestar. Escolta-la, les mares són mares, però també han viscut més experiències que nosaltres i us poden donar molts bons consells.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL