Depilació
Holaa! Et volia preguntar una cosa. Em fa una mica de vergonya, però, desde fa alguns anys tinc pèl entre els pits, i cada vegada mé,encara que es, en general finet, sóc noia. Voldria saber si es tracta d'un desequilibri hormonal, i com podria tractar-lo. He sentit a dir que les pastilles anticonceptives em podrien ajudar, es veritat? I si no, com em recomanarieu depilar-me una zona com aquesta? Tinc 15 anys
Gràciess
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. El problema no són els pèls fins, en tot cas, sent noia, et podria generar un problema (o no) tenir pèls gruixuts al pit. El millor per a descartar totes les hipòtesi que tens seria anar al metge, a un dermatòleg per a que valori si és normal o si s'ha de fer alguna prova hormonal, i com sàpiga què passa, aleshores ell/a indicarà el tractament a seguir.
Amb la depilació, del tipus que sigui, menys la depilació làser, farà que els pèls que ara són fins, creixin més gruixuts i més forts. Per tant, no sembla la millor solució.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL