Hermafroditisme??
Hola maca!
He de fer una consulta urgent. Jo sempre havia pensat que soc una noia perquè tinc vagina però ùltimament noto que tinc les parts íntimes adolorides i noto que m'està apareixent un bulto que no sé identificar a les parts. Per el seu aspecto, em penso que es tracta d'un penis. És posible?
També volia saber si és normal que em surti molt de pèl a l'esquena de cop. Podria estar relacionat amb el bulto??
En aquestes últimes setmanes, coincidint amb l'aparició de tot això, m'he sentit atreta per la meva gossa Tana, sobretot quan em trobava sola a casa amb ella, i m'enfado quan altres gossos se li apropen perquè em penso que estic gelosa.
AJUDAA!!!!! No puc parlar amb ningú d'això perquè és massa íntim... I divendres he quedat amb el meu nòvio per anar a dormir a casa seva...no sé si m'entens...
AJUDA URGENT!!!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, moltes gràcies per la confiança!
En segon lloc, quan en el nostre cos apareixen coses que abans no hi eren, com pigues, “bultos”, ferides, reaccions dèrmiques, etc... el millor és anar al metge per a que valori què està passant i indiqui el tractament adequat en cas necessari, tan pel “bulto”, com pel pèl, el millor seria anar al metge.
El que comentes de la teva gossa, potser sents carinyo i te l'estimes però l'atracció sexual no ha d'anar dirigida als animals, ja que ens han d'interessar les persones. Els animals no poden decidir què volen perquè no poden comunicar-se amb nosaltres i per tant qualsevol acte que es faci amb un animal serà un acte no consentit i estarem vulnerant la voluntat de l'animal. Si t'estimes la teva gossa segurament no t'agradaria fer res que vulneri la seva integritat, oi?
Espero haver-te ajudat o com a mínim espero haver-te orientat.
Helena Angel @HelenaAL