Amor
miraa hi ha una persona que m'agrada no!
pero ell no li molu osiguii no sinteressa gens per mi
pero hi ha dos noiss que van per mi i bueno no es que magradin gaire
m'han demanat per surtir
peroo no ser dir que no
tinc por de feralsi mal
que tinc que fer??
siusplau respongam lo mes rapid que pugis :'(
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva consulta!
Saber dir que no és molt important! Per tant, ens preguntes què has de fer, és molt senzilla la resposta: aprendre a dir que no.
Que diguis "no", no significa que els altres per rebre el "no" et rebutgin o deixin de voler ser amics o amigues teus o teves. Significa que tu ets la única persona que pren les decisions per ella mateixa, que si una cosa no la vols, no la tens i punt.
Per tant, en comptes de tenir por per no fer-lis mal, ocupa't de fer el que vols fer i no fer el que no vols fer.
Espero que valoris el "no" tan positivament com moltes altres persones i el sàpigues utilitzar perquè a la llarga et doni un "si" enorme al teu benestar!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL