DIETES
Hola;
Soc una noia de 18 anys, medeixo 1,69 i peso 63 kilos, mai havia arribat a pessar els 60 kilos però des de que prenc pastilles anticonceptives he notat un augment de pes en 4 o 5 kilos, m'agradaria que em recomanesis algun tipus de dieta que pogues fer més que res per sentir-me millor amb mi mateixa i poder arribar als 56/57 kilos que es com m'he trobat sempre.
Moltes gràcies.
Sara Bujalance

Hola martic! Per mantenir un bon pes només cal que mengis variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i que facis esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. Si tu has observat que els anticonceptius t'han fet pujar de pes el que has de fer és dir-li al ginecòleg que te les ha receptat per a que valori la possibilitat de prendre unes altres pastilles, ja que avui dia existeixen diferents tipus i no totes produeixen els mateixos efectes secundaris, o la possibilitat de fer servir un altre mètode anticonceptiu, com l'anell vaginal. El més probable és que abandonant les pastilles actuals tornis al teu pes habitual. Molts petons!!