Apats del dia...
Bones magradaria saber qe e de menjar i en qines cantits ja qe sempre qe menjo despres es com si em pique a la panxa i la tingues inflada... faig 1'50m i peso 50 kg.. mhauria de aprimar.. podreu contetar?????????
Sara Bujalance

Hola andreea28! És important fer 5 àpats al dia: 3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda. Pel que fa al que s'ha de menjar, ha de ser variat i equilibrat, com marca la piràmide alimentària (aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf). Pel que fa a les quantitats, depèn molt de cada persona, però és important menjar de manera que no et quedis amb gana però tampoc fins a sentir-se desagradablement tipa. De totes maneres, et recomano que vagis al metge i li expliquis això de que et pica la panxa i de que s'infla després de menjar, ja que podria tractar-se d'algun problema digestiu o alguna intolerància alimentària. Molts petons!!