depilació!!!!!*-*
quina es la millor manera de depilarte les ingles sense tenir que anar a les esteticient?
em fa vergonya anar a algun lloc per depilarme les ingles i aquest curs toca viatge de final de curs a menorca i a més a més també em fa vergonya a l'hora de ef canviarme... sisplau doneume una resposta!!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
És normal que et faci vergonya, però pensa que depilar-se és una cosa ben normal (inclús els nois ho fan). I pel que fa a canviar-se, és natural que no t'agradi que la gent et vegi, ja que el teu cos està canviant i és millor quan tenim intimitat. Però recorda que segurament la resta se sentiran com tu ;)
Si no vols anar a l'esteticista de cap manera, a casa existeixen alternatives: amb fulla d'afaitar (s'ha d'anar molt en compte per no tallar-se!), amb cera (fa més mal perquè arranca el pèl, però és molt efectiu) o amb crema depilatoria (aquest mètode segurament és el millor, perquè crema els pels, no fa mal i és menys arriscat!)
Tu tries ;) Que vagi bé el viatge!!!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat