merda
hola, no se el que em passa pero m'agradaria experimentar coses, petons... . No se el perquè pero en tinc molta curiositat. soc una obsessa si miro de tan en quan xxx per desefugar-me??
IESP

Hola Clauida!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Tenir curiositat per la sexualitat no és pas d'obsessa! Al contrari, és natural que t'interessi i que vulguis experimentar, és part del canvi que fem les persones (nois i noies) durant la pubertat.
Voler mirar pornografia és una cosa natural, però també has de saber que és legal mirar-la a partir dels 18 anys, ja que es considera que algú ha de ser madur per entendre el que hi succeeix. Ens trobem que hi ha persones que gaudeixen amb la pornografia i ja està, i altres que acaben pensant que la seva vida sexual hauria de ser així i es decepcionen molt (ja que no és real, es tracta d'una pel·lícula). És important que sàpigues això.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat