siusplau ajuda...
Hola soc una noia de 14 anys.
No me liat mai però he tingut la oportunitat pero esque no puc..! Quan el tinc al davant em colapso i nose que fer! Sempre han dit que aixo surt sol pero a mi no em surt... Que puc fer?! com puc apendre?!
IESP

Hola Lolii!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Doncs per aprendre, està clar que el que es necessita és pràctica (ningú neix ensenyat)
I per començar, et diria que t'ho prenguis amb calma. Si et colapses, no podria ser perquè encara no estàs preparada? Sovint ens posem pressions (nosaltres o els del nostre voltant) i ens forcem a fer coses que encara no ens toquen. Estic segura que quan estiguis preparada, tot sortirà genial! :)
A part, és important que estiguis amb algú que t'agradi molt i amb qui et sentis còmoda sent tu mateixa, d'acord? Sinó, no som naturals i ens costa tot més.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat