Consuulta!
Tinc dos preguntes:
1: Tinc alergia amb bastants aliments bàsics, com la llet el ou i el peix. Això hem pot afectar al meu creixement?
2: Si hem lio amb una noia, he de vigilar molt amb això?
Sara Bujalance

Hola! 1: Podria afectar si el metge no t'indiqués quins aliments alternatius i quina dieta pots fer per a que el teu cos rebi tots els nutrients, inclosos aquells dels aliments que no pots menjar per al·lèrgia. Si el metge no t'ha dit quins aliments has de menjar per fer una nutrició completa, demana-li que t'ho expliqui. 2: Depèn de la gravetat i l'agudesa de les teves al·lèrgies. Parla amb el metge per a que et digui si en el cas de besar a algú que ha menjat allò al que tens al·lèrgia pots patir símptomes. Si no, davant el dubte, és important que la noia s'hagi rentat les dents en cas de que hagi menjat alguna cosa que et fa al·lèrgia. Molts petons!!