Sang a la masturbació
Hola. Em dic Annia, i tinc 14 anys. Estic preocupada ja que cada vegada que em masturbo, m'empleno els dits de sang,no estant ens els dies d'ovulació. Al principi, la primera vegada pensava que era l'himen que s'havia trencat. Però, als pasarme ja uns 4 dies seguits, em vaig començar a preocupar. Que pot ser? Haig de deixar de fer-ho? Perque em passa això?
Moltes gràcies, un petó adolescents!
IESP

Hola Annia!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Em sap greu, però jo no puc dir-te què és, ja que seria necessària una exploració física. Que surti sang no és normal, així que podria tractar-se d'una ferideta que tinguessis. Potser no es tracta de cap cosa greu, però fas bé de voler saber què és.
Si veus que continua o que et fa mal, el millor és anar al metge per a que et digui què és, d'acord? Se que no és fàcil, però amb qüestions de salut sempre hem de demanar ajuda :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat