tenir abdominals
hola bona tarda
bueno donc que ya fa que faig abdominals pero el nomes tinc 4 i no puc tenir mes
que puc fer per tenri mes si us plau ajudeu-me
responeume lo mes rapid gracies
Sara Bujalance

Hola! No acabo d'entendre a que et refereixes amb "nomes tinc 4", però m'imagino que vols dir que a la teva "tableta de xocolata" només es veuen 4 quadradets. Si és això, pots estar tranquil perquè és perfectament normal marcar només unes quantes, en el teu cas 4. Per marcar les abdominals és necessari menjar bé i fer força esport, però tot i així pensa que hi ha persones que no marquen cap abdominal perquè no és tan fàcil i també depèn d'un factor genètic. De fet, molts noi que surten a tv i revistes porten photoshop, així que estigues content que el teu cos està bé i no t'obsessionis amb aquest tema. Molts petons!!