AJUDA
BONES !
Fa molt de temps que estic tontejant amb un noi per el mobil i un dia vam quedar i ens vam liar i liar i els cops de quedar van anar augmentant mica en mica fins que quedem cada setmna.
tnc molta confiansa amb ell i fins i toto e perdut la virginitat amb ell pero tots els cops que ho em fet es sense preservatiu i ell es corre a fora.
la regla mha de vindre la setmana vinent i estic molt preocupada ! siusplau ajudam que faig ?
IESP

Hola Jana!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Tenir confiança amb algú NO implica que no utilitzem el preservatiu. Aquest ha de ser un element que hi sigui sempre, ja que és la manera de gaudir bé de les relacions sexuals! De què serveix tenir relacions amb ell si després has d'estar preocupada? És millor no fer ballar el cap i utiliutzar el preservatiu, per evitar riscos innecessaris (embaràs o infeccions). Encara que un noi ejaculi fora, existeix el líquid preseminal (que surt abans), serveix per netejar el conducte per on pasarà el semen i ja conté ESPERMATOZOIDES.
Si veus que la regla no ve, un primer pas és comprar un "predictor" a la farmàcia o anar al metge directament, per saber si hi ha un embaràs.
De totes maneres, a partir d'ara, recordeu sempre fer servir el preservatiu, ja que així gaudireu molt més!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat