nose q fer
aquet cap de setmana e quedat amb la meva novia i estarem sols a la seva casa i volem fer-ho i em para
lat de feru sense condo ella igualment es pendrà la pastilla del dia després, encara així es pot quedar enbaraçada¿?
IESP

Hola jerbo!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Aviam, una cosa ha de quedar clara: la pastilla del dia de després NO és un mètode anticonceptiu, és un mètode d'URGÈNCIA. Això vol dir que serveix per quan a una parella se'ls ha trencat el preservatiu, no per no voler-lo utilitzar.
Aquesta pastilla no és 100% efectiva, i pot ser que la prengui i es quedi embarassada igualemnt. A més, cada vegada que es pren, perd efectivitat. Per aquest motiu, el preservatiu l'heu d'utilitzar segur, ja que el risc és massa alt.
A més, com us ho voleu passar bé si esteu pendents d'un possible embaràs? No serà més fàcil oblidar-se d'això, posar-se el preservatiu gaudir tranquil.lament els dos? :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat