Ajuda'm!
Hola bones, mira tinc 13 anys, medeixo 1,55cm i peso uns 62kg. Estic ua mica batstan grossa i m'agradarie aprimar-me uns 5kg minim.. Ara començo a fer Zumba, i a correr amb una amiga i normalment nomes faid 2 menjars al dia, avegades 1.. Hem podries donar consells per aprimar-me? Mooltisimes Gracies!
Sara Bujalance

Hola Dreams! No cal que facis cap dieta concreta, el que has de fer per poder estar en un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), moderat, i repartit en 5 àpats: esmorzar, dinar i sopar com a principals, i 2 complementaris, un a mig matí i un altre a mitja tarda. Ni de conya facis això de menjar un o dos cops al dia només, a la llarga només aconseguiràs tenir un metabolisme més lent que acumula més fàcilment greixos. A part de tot això, és important que facis esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Molts petons!!