urgent
hola :)
estc anamorat d'una noia i a ella tambe li agrado i els dos ens ho hem dit pero kuan kedem amb el nostre grupet de amis i es deixen sols ens fa moooolta vergonya i no parlem que podria fer per poder parlar més amb ella? pero kuan parlem per watts ens diem coses moolt bonikes! moltes gracies
IESP

Hola swaggy,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si per what's app us escriviu només cal que tingueu valor per a parlar cara a cara! I aquesta comunicació cara a cara té moltes avantatges, podràs veure la seva reacció quan li diguis segons quines coses, quan us digueu aquestes coses maques a la cara podreu veure el somriure que se us escapa, podeu sentir el contacte de la vostra pell, les mans, la cara,...
Podeu parlar de la conversa que vàreu tenir la nit anterior per whats per exemple per fer-la real en carn i ossos, o parlar de com ha anat el dia, o què teniu pensat fer el cap de setmana.
Però l'únic que necessites és trencar el gel! Atreveix-te i gaudeix del contacte cara a cara!!!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL