Aprimar-me
Hola, tinc 15 casi 16 anys, peso 46.8kg i medeixo 1'65 mhe daprimar, no demano si estic be o no, perque ja se jo que no, lunic que vull saber es que es millor que no menji i que es millor que si, no menjo gaire, ja que no tinc gana, tinc nausees despres del apats, pero magradaria que em diguessis els aliments amb menys calories que hi ha, perque tot i que tot laliment engreixi, hi ha coses que menys i hi ha coses que menys. Siusplau contestam quan abans millor, com mes tardis mes temps tardare a menjar alguna cosa perque no sabre si menjo amb moltes calories o amb poques, aixi que siusplau contestam
Merci:)
Sara Bujalance

Hola pinky22! El teu pes és baix per la teva alçada, així que no has d'aprimar! Si ho fas pots tenir molt problemes de salut!. S'ha de menjar de tot, en les proporcions que marca la piràmide alimentària, i sobretot, s'ha de menjar sense por!! Sembla que l'obsessió pel pes i la por a engreixar estan arribant massa lluny en el teu cas. El que has de fer per evitar patir un trastorn de la conducta alimentària, com l'anorèxia o la bulímia, és parlar amb els teus pares sobre com et sents respecte l'alimentació i el cos. Sé que pot costar fer-ho, però és imprescindible per a que et trobis millor i per evitar una malaltia mental greu. Els teus pares t'entendran millor del que pot semblar i faran tot el possible per ajudar-te. De fet, la seva ajuda és fonamental. Molts petons!!