Funciona?
Hola,m'agradaria saber si la Garcinia Cambogia Select funciona realment, he llegit varies webs on posen que sí, però no sé mai si fiar-me'n!
http://garciniacambogiaselectdiet.com/
Si és així, funciona tal com diuen sense exercici ni dieta?
M'agradaria aprimar-me una mica, sobretot d'aquí les caderes, jo n'hi dic el flotador!I no sé que fer... No puc fer exercici perquè no trobo temps i no m'agrada massa l'esport i haver de sortir a córrer em fa mandra i al final no ho faig mai... i una dieta, tot i que me mare em deixaria, al final acaben fent el mateix menjar de sempre i trenquen la dieta..! M'agradaria ajuda, gràcies!
Sara Bujalance

Hola Queralt! No, aquest producte, la Garcinia Cambogia Select NO FUNCIONA! És una de les moltes estafes que podem trobar per internet respecte a la pèrdua de pes! És un timo! No funciona, i el pitjor és que pot provocar problemes MOLT seriosos per la salut perquè aquest tipus de pastilles desestabilitzen el metabolisme!. Són estafes que anomenem productes/dietes "miracle". Diem "miracle" entre cometes de forma irònica, perquè prometen una cosa que no és possible, si ho fossin serien miracles. El que prometen és una pèrdua de pes ràpida i sense esforç en canviar els hàbits, i això és mentida!! El cos no tolera pèrdues de pes ràpides. Pensa que si perdem pes ràpidament vol dir que en lloc de perdre greix estem perdent altres teixits com calci, múscul o líquid, i això és MOLT perillós per la salut!. La única manera d'aconseguir un bon pes és menjar de tot, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), i fer esport habitualment. Tot això funciona si ho adquirim com a hàbits, fent-ho una o dues setmanes no aconseguim res. Si sortir a còrrer no t'agrada, busca un esport que sí t'agradi, ja que la clau per fer esport és trobar-ne un que et motivi. Hi ha infinitats d'esports: natació, bici, patins, volei, ball.... Prova i troba el teu!. Molts petons!!