M'engreixo...
Tinc 14 anys i medeixo 1,62 i peso 57kg.
Cada dia menjo més sa i intento fer mes esport i exercici, en total a la setmana faig 5 hores d'esport i no menjo 'bolleria'. Però com mes exercici faig mes m'engreixo i no ho entenc. Com em puc aprimar de forma segura i ràpida?
Sara Bujalance

Hola! Primer de tot, el teu pes està bé, així que no pateixis. I tranquil·la, el fet de guanyar pes tot i fer une estil de vida saludable pot tenir a veure amb moltes coses. Per exemple, el fet de fer esport habitualment pot fer que guanyis pes perquè al treballar múscul, aquest pesa més i, per tant, el pes augmenta, però tranquil·la perquè el volum de greix, proporcionalment, serà més reduït. Un altre motiu pel qual guanyes quilos és que estàs en edat de creixement, el teu cos es fa més gran (no més gras) i per això pesa més, evidentment això és bo, si no guanyessis pes voldria dir que no estàs creixent!. El millor que pots fer per assegurar-te un bon pes, estar en forma i tenir una bona salut i creixement és continuar menjant saludable i fent esport, com ja fas. Pel que fa la bolleria, no cal que la deixis del tot, de tant en tant en pots menjar perfectament, el que no és convenient és abusar-ne. Molts petons!!