La regla....
hola dins de poc hem bindra la regla...
pero com no tinc a ma mare...
bueno nose com funciona el tampax ni tampoc com ficarme'l
hem pots ajudar sisplau? gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si és el primer cop que et ve la regla no fa falta que utilitzis d'entrada el tampó, pots utilitzar la compresa. Potser al principi et serà més senzill familiaritzar-te amb ella. Ara bé, si vols utilitzar els tampons, el millor és que miris el vídeo que t'adjuntem a continuació:
Vr3X9EFqjsE
De totes formes, has de tenir cura de canviar-lo cada 2, 4 o 6 hores. Si canvies tampó per tampó es recomanable deixar respirar les parets vaginals entre tampó o tampó i utilitzar compresa, a no ser que estiguis a la piscina o a la platja i l'hagis d'utilitzar.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL