Sexe
Ara mateix estic amb un noi i se que ho haure de fer amb ell, pero a mi no se perquè em fa vergonya, i si em nego més de una vegada ha fer-ho tinc por de k em deixi que puc fer?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La pitjor frase que pots sentir dins teu és "ho has de fer", tu no ho has de fer amb ningú, ho has de voler fer per voluntat pròpia i MAI per la voluntat d'una altre persona!
Quan sents que ho vols fer, que et ve de gust descobrir aquesta àrea de la teva vida, que vols jugar i conèixer, aleshores estaràs nerviosa, potser una mica vergonyosa per estar nua davant d'una altre persona, però no et sentiràs insegura perquè la decisió serà teva!
Això ho has de tenir clar tu i totes les noies que es sentin en la mateixa situació que tu: MAI has de fer res que no vulguis fer, NINGÚ et pot obligar a fer RES que no vulguis fer, MAI!
Espero haver-te ajudat! Valora't i pren les teves decisions, si l'altre persona no l'accepta és el seu problema no el teu.
Helena Angel @HelenaAL