pits petits
Hola , tinc 12 anhs i totes les nenes de la meva classe ja tenen pit pero jo encara no. En tinc poc i porto top!! Hi ha algu que pugui asjudar??
El top impedeix el creixament??
Esñero que em pogueu ajudar. MERSI. Petons adolescents
Sara Bujalance

Hola! Quedat tranquil·la perquè els teus pits creixeran, només tens 12 anys, tingues paciència. No et comparis amb les altres nenes, el ritme de creixement és diferent en cada persona, hi ha qui comença abans i hi ha qui comença més tard. El teu cos està començant més tard, però es desenvoluparà igual, i els teus pits creixeran igual que els de les altres nenes. I tranquil·la pel top, no afectarà en res al creixement dels teus pits. L'únic que has de fer per assegurar-te de que creixes bé en general, no només el pit, és menjar de tot i equilibrat, i tenir una mica de paciència, ja veuràs com creixeran. Molts petons!!