Urgent!!!
La setmana passada vaig estar amb el meu novio sola a casa i vam tenir relacions sexuals sense protecció. Ara que aquesta setmana em tocava la menstruació i no em ve. Em marejo molt i tinc vomits. És perquè estic embarassada?
Faig una consulta aqui perquè no ho vull dir als meus pares...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Des que vares fer la consulta al dia d'avui ja ha passat un mes, esperem que la regla ja t'hagi baixat i tot quedi en la normalitat.
T'hagi baixat la regla o no, el que heu de tenir clar és que si teniu relacions sexuals amb penetració sense preservatiu esteu tenint relacions sexuals de risc i per tant podeu quedar-vos embarassats. Per tant, a partir d'ara si no voleu ser mare i pare, el millor és que utilitzeu preservatiu, SEMPRE!
Si la regla encara no t'ha baixat el millor és que vagis a una farmàcia i compris una prova d'embaràs, així sortiràs de dubtes i podràs decidir què vols fer, i com ho vols fer.
Espero que tot estigui bé i que la regla t'hagi vingut!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL