Servirà això per aprimar-me?
Hola, bona tarda!
Doncs mira, sóc una noia de 15 anys, aquest any n'he de fer 16. El problema és que medeixo 1,70 i peso 89,2kg. D'aquí a un mes,aproximadament, m'han d'operar del peu i el metge em va dir que és molt recomenable que baixi de pes per no fer-me mal a l'altre peu amb el pes. Com que fa un parell de dies que m'ho ha dit, m'hi he de posar ara i, com a mínim he de baixar aproximadament 10kg. No ho faig per "l'operació bikini" ni per res semblant. Ho faig més per la meva salut i per no haver-me d'operar de l'altre peu també (tinc uns ossos molt "sensibles" i em faig mal amb molta facilitat. Ja he patit diferent lesions en un mateix peu.)
M'han donat dues opcions per poder aprimar-me:
-La primera opció és el te vermell. M'han dit que pots arribar a aprimar-te 3kg aproximadament amb cinc dies (ho trobo molt bèstia i no n'estic segura de que sigui del tot saludable)
-La segona oció que m'han donat és una versió de la dieta de les 1000 kcal. En aquest cas també em beuria un parell de te's vermells al dia. No seguiria la mateixa dieta que pots trobar a Internet sinó que crearia una jo mateixa amb l'ajuda dels meus pares i el metge. L'acompanayria amb exercici físic (poc, perquè no puc forçar el peu)
M'agradaria que em contestesis el més aviat possible ja que tinc molt poc temps.
Moltes gràcies!
Sara Bujalance

Hola Escriure98! La veritat és que el millor que pots fer és menjar de tot, moderat (sense passar gana però sense atipar-se en excès) i equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i repartit en 5 àpats diaris: 3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i dos complementaris, mig matí i mitja tarda. Els complementaris poden ser una peça de fruita o un iogut, per exemple. El tema del te vermell no el veig clar. Perdre 3 quilos en una setmana és massa, i si s'aconsegueix vol dir que s'ha perdut greix, sinó líquid probablement. Pena que el greix és un teixit que es va perdent a poc a poc equilibrant el que s'ingereix i el que es gasta. I fer una dieta de només 1000 kcal al dia és massa poc! Seria perillós per la teva salut. En el teu cas, el millor que pots fer és demanar als pares que et portin a un nutricionista, de cara a que et faci una dieta segura, amb la que puguis aconseguir un pes correcte pel teu cos conservant un bon estat de salut. Intentar perdre pes a la teva edat, encara que justificat per un problema en el peu, pot ser molt perillós pel teu creixement, així que vés al metge amb els pares. Ànims i molts petons!!