Masturbació
Hola, t'explico una mica la meva història, ara farà cosa d'un any i mig que vaig començar a masturbar-me, però la cosa no em va agradar, no em sentia a gust i ho vaig deixar de fer, ara, a passat bastant temps, faré 14 anys i ara si que fa un 1 mes i poc que ho he tornat a fer, cada dia, experimentant-me i descobrint-me, però, em fa una mica vergonya dir-ho, i és que em masturbo a l'aigua, amb el mànec i el xorro d'aigua directe, ho faig així, em fico a la banyera relaxada, i quan ja ho estic poso la marxa del mànec al xorro directe, el passo pel clítoris, i després quan ja estic calenta, baixo per lo que serie més el forat, em dona un plaer molt gran, però evidentment, em faig mal, es com si s'estigues inflamant la vagina, llavors paro, quan no em fa tan mal segueixo, la sensació que tinc és com una petita explosió al cos, però llavors es quan em fa mal, i paro, em relaxo molt, es com un petit orgasme, però no del tot. M'agrada això de la masturbació, però he de mirar de no fer-ho com ho estic fent ara, ho he de fer com ho fa tothom, el problema esque no se com fer-ho, no em concentro ni em relaxo. Les meves preguntes són, com puc masturbar-me? Això que estic fent de la masturbació a l'aigua es bo? Realment el que tinc es un orgasme?
Espero que això no surti d'aquí, per mi això es molt personal i parlar-ne d'això sem fa molt difícl, moltes gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Mantindrem el teu anonimat, no pateixis, moltes gràcies per la confiança!
En primer lloc, el mànec de la dutxa és un molt bon aliat per a la masturbació femenina, el que pot passar és que l'estimulació sigui molt més intensa del que podries aconseguir amb una estimulació manual al clítoris. Quan jugues amb l'aigua has d'anar amb compte de no introduir el xorro d'aigua dins la vagina, intenta seguir estimulant el clítoris quan estàs tan calenta en comptes de desviar l'estimulació a l'entrada vaginal, baixa la potència de l'aigua i fes rodones pel voltant del clítoris, potser així aconseguiràs més intensitat en les sensacions de plaer.
Com masturbar-te fora de la dutxa? El més important és que et trobis en un espai còmode, tranquil i que sàpigues que no t'interrompran. Aleshores per sobre de la roba, per sobre de la roba interior o directament sobre els genitals sense roba, situa el clítoris i estimula'l, acarona la zona, no directament i poc a poc ves jugant amb la pressió, amb els ritmes de les carícies. I poc a poc ves descobrint el que el teu cos et va ensenyant.
Si sents que el contacte directe et molesta, prova a acaronar altres zones dels genitals, llavis majors, llavis inferiors, entrada de la vagina,...voltants del clítoris, etc...
El millor aliat són les ganes de conèixer el propi cos i l'ús de la imaginació!
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL