ajuda siusplauu
Hola! Tinc un dubteee. Com puc a primar les caderes? esque estic molt grasa nose si es diu aixi lo de les caderes pero sóc com una pera a la panxa tinc molta grasa i cada dia faix abdominals i flexions i menjo sa i faig esport pero no saprimaaa!! i vull portar biquini. :(
També voldria sabersi quan faci el canvi sem en pot anar que es el que diu la meva mare, però jo no crec en miracles :(((
percert tinc 13 anys medeixo 1,60m i peso 53,7 kilos. Estic bé? esque encara que em digeu que si jo tinc molta panxa, i aixor no es estar be, aixi k si pot ser em podriaau donar consells per aprimar la panxa???
Moltissimes gràciesss siusplau contesteu :(
Sara Bujalance

Hola! Pots estar contenta perquè el teu pes està bé! No necessites aprimar res!. A part d'això, no hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos, com les cames o la panxa. El que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general menjant de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. Qualsevol esport t'anirà bé. A més d'això, pensa que el que et diu la teva mare és veritat, el teu cos està creixent i encara ha de madurar, dóna-li temps per a que creixi i agafi la forma "definitiva". L'adolescència pot ser una època difícil pel que fa al cos, parlar amb els amics i amb adults de confiança, com els pares, pot ajudar-te a sentir-te bé. Molts petons!!