Varies preguntes...
Tinc unes preguntes que mai no han tingut resposta...
1. Com puc fer per disminuir els grans? Bec molta aigua i em rento la cara tots els dies...
2. Com puc fer per aprimar l'abdomen? Últimament menjo menys i faig molt més exercici del que ja feia (unes 5 hores a la setmana faig ara i 3 d'elles són dedicades a l'abdomen). Vull tenir l'abdomen pla per l'estiu.
3. Com reduir cames?
Sara Bujalance

Hola! Per reduir els granets és important menjar bé, beure molta aigua, rentar-te la cara, com ja fas, i posar-te una crema específica antiacné. A la farmàcia en trobaràs. Si així no marxa, ves al dermatòleg. Pensa que els granets surten, sobretot, per un tema hormonal, no d'alimentació.
Pel que fa a l'abdomen i a les cames, no hi ha cap manera de reduir o engreixar només aquestes parts del cos en concret, perquè engreixa o aprima tot el cos. El que has de fer per mantenir un bon pes en general és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Si el que vols és treballar cames, fes bicicleta, patinatge o step, ja que mouràs tot el cos i principalment cames i cul. Pels abdominals, fes exercicis amb un hula hop. Tot i així, recorda que estàs creixent i el teu cos s'està desenvolupant. Dóna-li temps al teu cos per madurar, ja veuràs com a mida que vaig passant el temps, anirà prenent formes més adultes i la cintura s'afinarà. Molts petons!!