Ajuda!
Tinc un problema!
A veure, jo no sóc verge i quan ho vaig fer ni em va fer mal ni vaig sagnar. Ara amb el meu nou novio ho volem intentar però ell la té MOLT gran i tinc por de que si no vaig sagnar ni em va fer mal sigui perquè no s'em va trencar l'himen. Tinc molta por de que si ho intentem em faci molt i molt mal, perquè és el que passarà, perquè si em trenca l'himen moriré del dolor... Jo lubrico molt però igualment... I si no entra? I si pateixo moltíssim? Què puc fer? Perquè si no estic tranquila encara és pitjor... Ajuda!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si aquest cop et fa mal probablement no serà per l'himen sinó que serà pels nervis i la tensió que sents en aquest moment per aquest tema.
Si el primer cop no et va fer ni mal ni vas sagnar, possiblement ja no tenies himen o tens un himen molt elàstic.
Si ell té un penis molt gran el podeu fer és anar poc a poc, no cal entrar a la penetració directament, jugueu, divertiu-vos, relaxa't i passa-t'ho bé, si et veus tranquil·la i còmode aleshores podeu jugar a la penetració (SEMPRE amb preservatiu) i si sents que et fa mal, pareu i ja hi jugareu un altre dia. La vagina té una musculatura molt elàstica i s'adapta al tamany del que vulguem introduir. És com un mitjó de talla única, posis el peu que hi posis s'adaptarà a la seva forma, oi? Doncs la vagina fa el mateix.
Espero haver-te ajudat i gràcies per la confiança!
Helena Angel @HelenaAL