OPeración Bikini.URGENT
hola!
mira jo faig aerobic dos cops a la semana en un centre. menjo molt equilibrat. pero pico entre hores. tinc panxeta i el cul molt gran. magradaria que el cul i la panxa em disminueixin pero no se com fer-ho. i alguns cops me proposat fer diferents tipus d'adominals pero casi mai tinc temps.
no se que fer!! medeixo 1,68 i peso 67 kilos!
em pots donar algun consell!
Merci
Sara Bujalance

Hola Lena! Primer de tot, tranquil·la perquè el teu pes està bé!. Si el que vols fer és posar-te en forma el que has de fer és continuar fent esport, dos cops a la setmana està bé, però si pots fer-ne algun més millor. Prova de sortir a còrrer, en patins, bici.... Patinar o fer bicicleta t'anirà molt bé pel cul i les cames, i també per la panxa. Per la panxa pots fer exercicis de hula hop. A part d'això és important que mengis de tot, variat i equilibrat (com marca la piràmide alimentària). Per evitar el picoteo entre hores és important fer 5 àpats al dia: 3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: a mig matí i mitja tarda. Sovint picotegem perquè fa molta estona que no mengem res o l'últim àpat va ser poc. Fent els 5 àpats evitaràs que t'agafin les ganes de picoteo. Pel que fa als aliments com la bolleria, xocolata, etc. recorda que són aliments que es poden menjar perfectament de tant en tant, el que no és convenient és abusar-ne. Molts petons!!