Complexe amb els bessons
Hola, tot i que no és que estigi "molt bona" ni res per l'estil estic contenta amb el meu físic. Però, hi ha una cosa que em ralla bastant. Tinc unes cames molt maques o això és lo que hem diu tothom, però tinc els bessons molt grans, molt potents per dir-ho d'una manera. Tot i que practico ballet tres dies a la setmana, claquè un a la setmana i futbol dos dies a la setmana, no hi ha manera de aconseguir que es fagin més petits. Hi ha algún tipus de remei o activitats que acompanyats de una alimentació saludable pugui fer que els tingui un xic més petits? Moltes gràcies :)
Sara Bujalance

Hola! La veritat és que és molt difícil canviar el volum de només els bessons, per aprimar-los o engreixar-los és necessari que aprimi o engreixi tot el cos, i tot i així els continuaries veient més o menys iguals perquè pel que dius no és un tema de greix, sinó un tema de múscul. El millor consell que et puc donar és que mengis bé i facis esport habitualment de cara a mantenir un bon cos en general, però no hi ha cap pauta concreta pel reduir bessons. El que sí pots fer és vestir-te de manera que t'afavoreixi la figura com, per exemple, posar-te sabates amb una mica de taló i sense pulsera pels turmells, que estilitzen les cames. I, molt important, no t'obsessionis, centrat en les coses del teu físic que sí t'agraden. Molts petons!!