el meu penis
Hola tinc 14 anys i el meu penis es bastant petit ( 2cm normal i 5'5cm erceta ) i tampoc em surt semen. Quan estic al vestidor mel tinc que tocar una mica per que si no el veig molt petit, els meus compañs no em diuen res ( cosa que els hi agraeixo molt ) pero sento que ho pensen per dins.
Es normal que el tingui tant petit i que no em surti semen als 14 anys?
Siusplau ajuda :(
Gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
En primer lloc, pel que fa al semen, això depèn del grau de desenvolupament dels teu sistema reproductiu, quan estigui totalment desenvolupat a nivell hormonal i a nivell d'estructures internes aleshores apareixerà el semen. No tinguis pressa.
Pel que fa la mida del teu penis, creiem que el millor és que vagis al metge i ell avaluï si segons el teu patró de desenvolupament i de creixement és normal o necessites algun complement per a ajudar a desenvolupar tot el teu sistema reproductiu.
Espero haver-te ajudat, o com a mínim haver-te orientat.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL