En forma!
Hola Sara! Volia posarme en forma,em podrias aconsellar quin tipus de dieta podria seguir per posarme en forma,y quien exercicis fisics podria fer,medeixo 1'51 y peso 44 kilos,m'agradaria tenir l'abdomen pla y el cul y les cames dures. Moltes gracies!
Sara Bujalance

Hola paula99! El teu pes està bé, de manera que no necessites aprimar. Si vols posar-te en forma i tenir un bon tipus endurir abdomen, cul i cames el que has de fer és esport, com a mínim, 3 hores a la setmana. Si en pots fer més, millor sempre i quan no es converteixi en una obsessió. Qualsevol esport t'anirà bé perquè amb tots movem el cos sencer, però si el que vols és treballar cul i cames, bicicleta i step t'aniran molt bé. Per la panxa, fes sèries d'abdominals i exercicis amb el hula hop. Recorda que els resultats d'una alimentació equilibrada i de l'esport es recullen poquet a poquet, a base se constància. Motls petons!!