Masturbació
Hola adolescents.cat.
Fa ja bastant de temps que em masturbo i normalment dura poc menys d'1 minut, com a molt 2. M'agradaria saber si és normal que duri tan poc i què puc fer perquè duri més!
Gràcies per respondre.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que és ben normal durar aquest temps que dius!
Quan un està acostumat a masturbar-se i es coneix el seu cos, és normal que la resposta sexual sigui ràpida.
Per allargar aquest temps, cal pràctica, i acostumar-se cada vegada a allargar més la reposta. Per exemple, quan vegis que estàs a punt d'arribar a l'orgasme, pares d'estimular i esperes un temps. A la poca estona, tornes a tocar-te i repeteixes. És una manera d'ensenyar-li al cervell que encara que li s'estiguin tocant els genitals, la reposta sexual la controlem NOSALTRES: ;)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat