Sexe als 14...
Holaaaa!!! Tinc una amiga que porta ja molt de temps de lio amb un noi de la seva edat (cuasi 14). Ara estan pensant de sortir... Ell li ha preguntat si perdran junts la virginitat... Ella li ha dit que li agradaria molt i que ella s'ho pensara... ¿Ésta be tenir sexe als 14 anys, encara que sigui amb un noi que portes molt de temps? Merciiii <3
Alba Moreno
IESP

Hola Alba!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que no hi ha una edat concreta per tenir relacions concretes, ja que l'important és si la persona vol i se sent PREPARADA. Que tinguem interés en la sexualitat. curiositat o desig sexual no vol dir que estiguem preparats. Per això sempre diem que és bo prendre's el temps que calgui, ja que amb presses no es va enlloc! :)
A més, no cal que la primera pràctica que facin sigui la penetració, oi? Estaria bé que es coneguessin poc a poc, i que en puguin parlar còmodament d'allò que els preocupa, però també d'allò que volen fer junts ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat