No sento plaer
Hola, soc una noia de 17 anys, i fa poc que vaig començar a fer-ho amb el meu novio, i fins ara ho hem fet 5 vegades, el problema és: No sento res. Això és normal?? He llegit i passa a algunes noies, però estic preocupada...
La segona qüestió és, no sé si estic tant enamorada del meu novio, hem rallo i penso que ja no l'estimo i no penso tant en ell... Però quan estic amb ell hem sento super feliç i... bff no ho se... no ho puc explicar, però em rallo bastant, pot ser que estigui relacionat amb el d'abans??
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que el plaer, abans de tot, és PSICOLÒGIC. Això vol dir que si no estem bé, no desitgem allò que estem fent, no sentirem plaer. Primer hem d'estar d'acord i còmodes, per després poder divertir-nos. Potser el fet de no saber què sents per la teva parella, també t'està influint!
També et diria que altre noies que consulten el mateix, és perquè a les seves relacions sexuals, només fan penetració vaginal. Hem de recordar que la vagina no és una zona molt sensible de les noies, ja que la part més erògena és el CLÍTORIS, que es troba fora. Si no s'estimula tota aquesta part externa, és possible sentir poc plaer... No se si és el teu mateix cas!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat