PRIMERA VEGADA...
Hola, doncs bé, la meva consulta va sobre la primera vegada.. Tinc 14 a nys i un noi m'ha demanat fer-ho, ens agradem i tal, però no sé que fer, perquè per una part en vull i per l'altre tinc les meves dudes... AJUDA SI US PLAU :c. Estic molt embolicada amb aquest tema, ja que tampoc sé si perdre-la amb 14 anys es massa aviat... doneu-me consells, i també per no tenir vergonya al fer-ho per primera vegada i tal sisplau. Moltes gracies<3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Amb tants dubtes i tantes preguntes dona la sensació que la resposta la dones tu mateixa. No creus?
Quan tenim relacions sexuals per primera vegada és normal que estiguem nerviosos i nervioses, però són uns nervis que podem viure com a positius ja que anem a conèixer. Ara bé, si sents que ho estàs fent més per l'altre que per a tu mateixa, aleshores apareixeran molts més dubtes! I dóna la sensació que és el que t'està passant.
Per tant, si un noi et demana tenir relacions sexuals i tu no ho veus clar, no diguis que "si". El teu "si" ha de sortir de tu i per a tu!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL