No em surt el...
Hola m'agradaria que em contestesiu les següents preguntes siusplau.
Es gaire normal que no et surti el semen als 14 anys? Si no ho es puc fer alguna cosa per que em surti?
Gracies
IESP

Hola anonimo,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
El que et passa és que potser encara no estàs desenvolupat, a nivell de genitals interns, com per tenir semen, és a dir, igual que no tothom creix alhora i hi ha nois i noies que són més alts i altes que la resta, igual passa amb el semen, no a tots els nois els apareix alhora, igual que a les noies no els ve la regla alhora.
El procés de desenvolupament és diferent per a tothom i cadascú té el seu ritme, i això no és voluntari. Per tant, paciència!
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL